מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורכי דין גירושין

    מה מתרחש בפרוצדורה בתום בחירת עורך דין גירושין?

    עבור מרבית בני הזוג מדובר הודות גירושין ראשונים, אשר כרוכים מלווים בהמון חוסר ידיעה. עת זאת מעצם טבעה מסובכת, אף מן ההיבט המשפטי ואף מן ההיבט הרגשי. בפרט בשל המון תהיות אשר צצות, כמו למשל – כמה זמן כל אחד מן ההורים יבלה עם הילד , לדון בנושא משמרת משותפת , במידה וכן כי אז באיזו צורה יינתנו דמי המזונות – מי למי ומה הסכום? אם אכן כן, מה סכום המזונות, הפנסיה, איך הרכוש יחולק, מה יהיו הזכויות והחובות של כל אחד מבני הזוג?

    כמו כן, ניתן להקל על הפרוצדורה של הגירושין על ידי השכרת השירות של עורכי דין גירושין ותיק ובעל המון ניסיון מתוקף תפקידו רב השנים כעורך דין לגירושין.

    להתנהל באופן מכובד במהלך המחלוקת של בני הזוג, בסיוע של עורכי דין גירושין

    כאשר מגיעה העת שבה הנכם מחליטים על פירוק החבילה, נוצר מצב כי עליכם להתמודד עם קושי רב ביותר. בשל כך כי הפרוצדורה של הגירושין הינה סיזיפית ואף מאוד מעכלת כוחות מן ההיבטים הרגשי והן הפיננסי, רצוי כי לא תעברו אותו לבדכם. במידה והנכם דורשים לעבור את הפרוצדורה של הגירושין שלכם בראש מורם וכן בשגשוג , מומלץ כי תפנו לבעל מקצוע, כמו למשל – עורכי דין גירושין. בעל מקצוע זה עשוי יוכל לתמוך באינטרסים האישיים ואף הפיננסיים שלכם. להביא לכדי כך כי חלוקת הרכוש והן חלוקת המשמורת עם הילדים שלכם תהיה שוויונית, עד כמה שאפשר, וכן תפעל לטובתכם וגם לצרכי הילדים שלכם.

    מה הן הנקודות המרכזיות בעת שכירת עורך דין הסכם גירושין?

    קיימות כמה נקודות מרכזיות אשר משמעותי לתת עליהן את הדעת, בעת שכירת שירותי עורך דין לענייני גירושין אשר יטפל בגירושין או בענייני משפחה נוספים.

    • מתעסקים עם בני אדם, לא עם תיק – יש לבחור עורך דין שהינו ראשית כל בן אדם בהתייחסותו לזולת. עליכם לוודא כי מי שניצב אל מולכם , העורך דין בו בחרתם לסמוך עליו, משוחח עמכם בגובה עיניים, שווה אל שווה. הבעל מקצוע שלפניכם עשוי להכיר ולכבד את המרחב המשפחתי שלכם ולתקשר בו בצורה ישירה, כנה ומכבדת. עורך דין לגירושין נדרש להראות רגישות וכן אמפתיה כלפיכם.
    • ידע מקצועי – עריכת דין הוא תחום נרחב וכן נדרש לבחור עורך דין מומחה לתחום שאתם נזקקים אליו , עריכת דין בתחום המשפחה. ריכוז וידע מקצועי הינם אלמנטים משפיעים ביותר בפרוצדורה לאה כמו זאת שהנכם ניצבים בפניה.
    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום