מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין בענייני משפחה

    עורך דין בענייני משפחה צריך להיות בעל מומחיות רבה בתחומים רבים

    תחום דיני המשפחה כולל מגוון גדול של נושאים חשובים ובעלי משמעות רבה המשפיעים על חייו של כל אדם. נושאים כמו הסכמי ממון, חוזי נישואין אזרחיים או הסכמי גירושים וכן את נושא הצוואות, ועל כן עורך הדין שמייצג אתכם צריך להיות בעל מומחיות רבה בכל תחום הקשור לדיני המשפחה.

    אחד מן הנושאים הראשיים בתחום דיני המשפחה הוא תחום כתיבת הצוואה והתוקף המשפטי שלה, וכמסמך משפטי חשוב הצוואה קשורה למעשה לכל אדם בעל רכוש משמעותי, ואינה בהכרח קשורה לאנשים קשישים בטרם מותם. כלומר לא תמיד יש לערוך צוואה כאשר מגיעים לאחרית הימים אלא יש לחשוב על כך בטרם עת ואף בגילאים צעירים מאד.

    ייצוג בקביעות משפטיות חשובות

    בתחום הצוואה כאחד מן התחומים המטופלים בדיני המשפחה, נדונה השאלה מי יירש את כל רכושו של האדם לאחר פטירתו ובוודאי כאשר ברשותו רכוש בעל ערך רב כמו כספים, דירות, רכבים או אף פריטים אישיים בעלי ערך כספי רב כמו תכשיטים, תמונות או חפצים שונים. עורך דין בענייני משפחה העוסק בדיני משפחה למעשה מייצג כל לקוח בקביעות משפטיות חשובות הנוגעות לכל מהלך חייו, ואף משפיעות בתחום עריכת צוואה במקרים אלו לאחר מותו. עריכת צוואה כמו גם עריכת הסכם גירושין באווירה נעימה והוגנת, גם היא יכולה למנוע מצבים של סכסוכים קשים ומצבים של מפחי נפש על ירושה בין הילדים למשל, דבר היכול לגרום למשבר קשה במשפחה.

    לכן, בכל תחום משפטי הקשור לדיני משפחה ובכלל זה נושא של כתיבת צוואה, יש להקפיד לערוך מסמכים אלו אצל עורך דין בענייני משפחה המוסמך בלבד לנושא זה, לחתום אך ורק אצל עורך דין המתמחה בדיני משפחה וכן בנושאי ירושות או צוואות.

    לכל הסכם משפטי ובוודאי לצוואה ישנם השלכות כלליות רבות על עורך ההסכם וכן השלכות אישיות.

    הצוואה צריכה להיכתב על פי הכללים הקבועים בחוק אחרת לא יהיה לה תוקף משפטי, חשוב יהיה גם לנסח אותה בצורה שלא תתיר ספקות ותמנע מצבים של חילוקי דעות, פרשנויות אחרות, ערעורים או סכסוכים במשפחה. גם הסכם גירושין או הסכם ממון צריכים להיות ברורים לשני הצדדים עם כמה שפחות מחלוקות ומלחמות שעלולים להעכיר על מערכת היחסים. בסופו של דבר כאשר מדובר במשפחה מדובר בדבר יקר ובעל ערך המלווה אותנו לאורך כל החיים, ועל כן לא ניתן להקל בכך בדבר.

    עורך דין משפחה ייצוג בנושאים חשובים

    תפקידו של עורך הדין הוא לייצג את הלקוח שלו גם בדיונים משפטיים חשובים. כך למשל אחד מן התחומים שמטופלים בדיני המשפחה הוא נושא עריכת צוואות שם עוסקים בשאלה מי יירש את כל רכושו של האדם לאחר פטירתו כמו כספים, דירות, רכבים תכשיטים, תמונות ועוד. עורך דין העוסק בדיני משפחה למעשה מייצג כל לקוח בקביעות משפטיות חשובות הנוגעות לכל מהלך חייו, ואף משפיעות בתחום עריכת צוואה לאחר מותו. עריכת צוואה כמו גם עריכת הסכם גירושין באווירה נעימה והוגנת, גם היא יכולה למנוע מצבים של סכסוכים קשים דבר היכול לגרום למשבר קשה במשפחה

    עורך דין בענייני משפחה על פי הכללים הקבועים בחוק

    לכן, בכל תחום משפטי הקשור לדיני משפחה אם זה כתיבת צוואה או כל נושא חשוב אחר, יש להקפיד לערוך מסמכים אלו אצל עורך דין המוסמך בלבד לנושא זה, לחתום אך ורק אצל עורך דין המתמחה בדיני משפחה וכן בנושאי ירושות או צוואות, בנוסף הצוואה צריכה להיכתב על פי הכללים הקבועים בחוק אחרת לא יהיה לה תוקף משפטי, חשוב יהיה גם לנסח אותה בצורה שלא תתיר ספקות ותמנע מצבים של חילוקי דעות, פרשנויות אחרות, ערעורים או סכסוכים במשפחה. גם הסכם גירושין או הסכם ממון צריכים להיות ברורים לשני הצדדים עם כמה שפחות מחלוקות או מריבות שעלולים להעיב על הכל. בסופו של דבר, כאשר מדובר במשפחה על כן לא ניתן להקל בכך.

    ייצוג בקביעות משפטיות חשובות

    דיני המשפחה הוא תחום מורכב ומסועף שכולל חוקים רבים עם סעיפים קשים להבנה, תחום שכולל מגוון גדול של נושאים חשובים המשפיעים על החיים, לכן על עורך הדין להיות לא רק עם כל המקצועיות אלא גם עם כל האמינות והמומחיות לנושא. עורך הדין מייצג אתכם בנושאים חשובים נושאים הסכמי ממון, חוזי נישואין אזרחיים או הסכמי גירושים וכן את נושא הצוואות, כי אחד מן הנושאים הראשיים בתחום דיני המשפחה הוא תחום כתיבת הצוואה ומהו התוקף המשפטי שלה, וכמסמך משפטי חשוב הצוואה קשורה למעשה לכל אדם בעל רכוש משמעותי ולכן הייצוג בתחום הוא משמעותי ובעל השפעה.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום