מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין לדיני משפחה

    על מה לשים את הדגש כשמדובר בדיני משפחה?

    כאשר אתם מחפשים עורך דין לענייני משפחה שייצג אתכם בנושא, חשוב יהיה לשים את הדגש על פניה אך ורק לעורך דין שהוא בעל וותק ובעל ניסיון רב בנושא.

    רק עורך דין לדיני משפחה מנוסה כבר מכיר את כל החומר במשפטי וכן מכיר את כל המקרים ברמה הטובה ביותר לעומת עורך דין שרק עושה את צעדיו הראשונים בתחום, ההבדל הוא עצום.

    לא רק הוותק חשוב כששוכרים את שירותיו של עורך דין לדיני משפחה

    יחד עם זאת, חשוב לזכור כי גם אם מדובר בעורך דין מנוסה וותיק, לא רק לוותק חשיבות גדולה, אלא כמובן לאופן העבודה של עורך הדין ולמידת ההתלהבות שלו והנחישות שלו לסייע לכם במרץ כדי להשיג פסיקה משפטית אופטימאלית ככל שניתן, וכן לייצג אתכם מבחינה אישית ומבחינה נפשית בצורה האיכותית ביותר.

    כך שלא רק שיקולי שכר הטרחה לעורך דין או מידת הניסיון שלו יהיו שיקולים חשובים, אלא גם היחס האישי שלו לנושא רגיש ובעל משמעות עבורכם.

    נגיעה לכל תחום בחיים

    הטיפול בנושאים משפטיים הקשורים לדיני משפחה נוגע לכל תחום בחיים, בעיקר כאשר מדובר בנושאים כמו גירושין או מחלוקות על ירושה. חשוב שהעורך דין בו תבחרו יטפל במקרה הרגיש שלכם באופן האידיאלי והאופטימאלי ביותר.

    הבקיאות שלו בנושא דיני המשפחה תהיה על כן חשובה ביותר כמו גם הרגישות האישית שלו לנושאים אלו. מאחורי התביעות עומדים בני אדם ולא רק חוזים משפטיים טכניים שאולי קיימים בתחומים אחרים במשפט כמו בתחום המשפט האזרחי שעוסק למשל בעיקר בחוזים.

    עורך הדין שלכם צריך יהיה לדעת לאיזו סמכות משפטית לפנות, להיות מנוסה מספיק ועם זאת בעל כל הרגישות הנדרשת.

    סכסוך שמתנהל למשל בבית הדין לענייני משפחה יצריך גישה אחרת מאשר דיון שנערך בבית הדין הרבני שעוסק בענייני גירושין ונישואין. בבית הדין לענייני משפחה תחומי העיסוק קשורים יותר לנושאים כמו ענייני ירושה וחלוקת רכוש, פעמים רבות תחול גם מעורבות של אנשי מקצוע חיצוניים אחרים שיפעלו לפתור גם הם את הבעיה, כך שהסוגיה כולה עלולה להיות מורכבת מאד.

    השופטים שונים בפסיקותיהם וחשוב להכיר את אופן העבודה שלהם ולכן לניסיון של עורך הדין עורך דין לדיני משפחה ואופן היכרותו את המערכת יש חשיבות רבה. לשופטים יש כוח רב להתערב בתהליך במיוחד כאשר מדובר בקטינים, ולכן עורך הדין צריך להיות מנוסה מספיק לטיפול גם בכל סוגיה מפתיעה שעלולה לעלות.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום