מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין גירושין

    שכירת שירותיו של עורך דין לגירושין מומלץ ומקצועי

    בנושא כלכלי – על בני זוג אשר שרויים בסיטואציה של גירושין, להבין כי הליך הגירושין כולל בו עלות גבוהה למדי. הליך משפטי הינו הליך שטומן בו הוצאה כלכלית ניכרת, בין אם מדובר על שכירת שירותי עורך דין גירושין מקצועי ובעל ניסיון ואחר כך, ניהול ההליך בערכה השיפוטית, כמו למשל – נשיאה בעלות של שכר טרחת עורך דין, אגרות משפט, או חוות דעת, ואף הפסד של המון ימי עבודה, על מנת להגיע לערכאות המשפטיות. כמו כן, בשל העיסוק בהיבטים שנלווים להליך הגירושין, כגון – מזונות ילדים, שמא יקרו סיטואציות שבהן מאחד הצדדים יישא בנטל כספי רב בהקשר של מזונות ילדים ובאותה נשימה יישא בעוד עלויות בגין תשלום עבור ההליך, מחייה נפרדת וכיוצא בזה.

    מגרעות של הליך הגישור על ידי עורך דין לגירושין במרכז

    המגרעת הראשית של הליך הגישור הינה הדרישה של התפשרות, ככלות הכל כל צד בעימות יצטרך לוותר על כל מיני אלמנטים, כדי שאפשר יהיה להגיע לתמימות דעים. הקושי בסיטואציה זאת הינו הנחת המוצא של כל אחד מן הצדדים, כי אילו היה מתנהל הסכסוך בבית משפט, היה הוא זוכה במירב התשואות, הווה אומר – צולח את התביעה ומקבל את כל שביקש במסגרתה. ברם, משמעותי לדעת, כי כאשר ניגשים לבית המשפט, לא קיים כל גרנטי, לאף אחד מהצדדים כי התוצאה בסיום המהלך תמצא חן בעיניו. בשל כך, ניהול העימות בערכאה משפטית מהווה סיכון, ועל שני הצדדים להתמודד עם אי הוודאות מה תהיה הכרעתו של בית המשפט. הדבר להבדיל מהליך הגישור, בו הצדדים מקבלים וודאות שלמה אלו הינם אשר בוחרים את המענה למאבק ביניהם באמצעות סיוע של עורך דין גירושין מגשר.

    מעלות של הליך הגישור על ידי עורכי דין לגירושין

    אפשר להבחין הודות מספר מעלות ראשיים של הליך הגישור. קודם כל, ההיתכנות לערוך מערכת יחסים מיטבית בין הצדדים, כמו לדוגמה – כאשר עסקינן הודות בני זוג שגמלו בלבם להתגרש, אבל נדרשים להמשיך ולתפקד יחד כהורים. בהליך הגישור לומדים הצדדים לתקשר אחד עם השניה באופן ענייני ומכבד, על ידי התיווך של עורך דין לגירושין מגשר ונמנעים מהחרפת המצב ביניהם, כמו שמתרחש לרוב בניהול מאבק משפטי. כמו כן, מוענק לצדדים לסכסוך וודאות משפטית וכלכלית, בשל כך כי הינם אלו אשר מצביעים על המענה לסכסוך. דבר זה להבדיל מניהול תביעה בבית משפט, שתוצאה חיובית שלה לא וודאית לכל צד. בנוסף לכך, על הליך הגישור מתרחש חסיון, כך שהצדדים עשויים לשוחח בחופשיות ובכנות שלמה, אף בהיבטים מסמרי שיער. זאת ועוד, הליך הגישור חוסך לצדדים המון עת וממון בשל כך כי ברוב המצבים, אפשר להגיע לכדי מענה בכמה פגישות, אל מול הליך משפטי שעשוי להימשך המון חודשים והן כמה שנים.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום