מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין הסכם ממון ראשון לציון

    לקבוע גם את מערכת היחסים הכלכלית

    בשנים האחרונות, הסכמי ממון צוברים תאוצה גדולה יותר, בהסכמים הזוגיים הנערכים בין בני זוג לפני נישואיהם. אם בעבר שיקול זה כלל לא היה בא בחשבון, כיום חשוב לקבוע גם את מערכת היחסים הכלכלית לפני הנישואין ולא רק לחשוב על הרגע האידיאלי ומהנה של יום הנישואין.

    לאור ריבוי מקרי הגירושין בקרב זוגות, כיום זוגות רבים חותמים לא רק על הסכם נישואין אלא גם על הסכם ממון.

    מהו הסכם הממון?

    חתימה על הסכן ממון זוהי בעצם הסכמה על מסמך שמפרט מהו כל הרכוש והכספים שברשות כל אחד מבני הזוג. כך שהזוג למעשה מבוטח במקרה של פרידה לדעת מהו בדיוק הרכוש והכספים שיישארו ברשותו ללא שום אפשרות של חלוקה עם בן הזוג.

    גם כאשר בני הזוג נישאים במעמד החופה, הסכם הכתובה למעשה מהווה עבורם מסמך משפטי שמעניק לאישה זכויות כלכליות וכן קובע את חובתו של הבעל אל רעייתו מבחינה כלכלית לפרנס ולכלכל אותה.

    בעוד שהכתובה היא מסמך חד צדדי המדבר על זכויות האישה בלבד, הסכם הממון הוא חוזה משפטי הדדי שיחייב את שני בני הזוג ולא רק את הבעל. הסכם זה נוצר בעיקר לאור דחיית גיל הנישואין מצב שיצר מציאות בה התפתחה קריירה אישית משמעותית שכללה צבירת רכוש וממון רב, כמו גם ריבוי מקרי הגירושין גרם לכך שכל צד שואף במידה רבה להגן על רכוש זה שהצטבר למעשה הרבה לפני הנישואין.

    פעמים רבות מדובר בסכומי כסף ונכסים רבים מאד שנצברו במהלך השנים , לשם כך רצוי להיעזר בשירותיו של עורך דין הסכם ממון בראשון לציון

    עורך דין הסכם ממון ודיני משפחה בראשון לציון והסביבה

    ריבוי המקרים המורכבים במערכות היחסים הזוגיות והמשפחתיות שנוצרו בעידן הנוכחי, דורשים על כן התמחות רבה בכל הקשור לדיני המשפחה – רבים ההסכמים השונים הקובעים את חיי הנישואין, את חוזה הגירושין, חלוקת הממון והרכוש, נושאים הקשורים בכלכלת הילדים ועוד.

    הסכם הממון הוא עוד למעשה שלב אחד בו תביעה משפטית מתישה או סכסוכים ומחלוקות ימנעו מראש, כך ימנעו מצבים של מפחי נפש, כאשר בני הזוג כבר ערוכים בעת הנישואין לכל משבר עתידי אפשרי, עורך דין הסכם ממון בראשון לציון.

    לכן, לבחירה בעורך הדין שלכם שיהיה בעל הניסיון המקצועי ההולם ובעל הרגישות הגדולה לנושא, תהיה השפעה מכרעת על תוצאות הפסיקה של דיני המשפחה ומצבכם האישי ולמעשה תהיה לכך השפעה על איכות החיים שלכם.

    עורך דין להסכם ממון בראשון לציון מהו הסכם ממון

    הסכם הממון זוהי ההסכמה על חוזה ומסמך שמפרט מהו כל הרכוש והכספים ששייכים לכל אחד מבני הזוג. המטרה של הסכם הממון היא שהזוג יהיה מבוטח במקרה של פרידה, וכך יוכל לדעת בדיוק מהו בדיוק הרכוש והכספים שיישארו ברשותו, אלו שהיו שייכים לו לפני נישואין, רכוש שיהיה ללא שום אפשרות של חלוקה עם בן הזוג. גם כאשר בני הזוג נישאים במעמד החופה להסכם הכתובה מסמך משפטי שיעניק לאישה זכויות כלכליות וכן יקבע את חובת הבעל כלפי רעייתו מבחינה כלכלית לפרנס ולכלכל אותה. אולם בעוד שהכתובה היא מסמך חד צדדי שמציין את זכויות האישה בלבד, הסכם ממון הוא חוזה הדדי שמחייב את שני בני הזוג, גם את האישה ולא רק את הבעל. הסכם זה נוצר בעיקר לאור מצב שיצר מציאות בה התפתחה קריירה אישית משמעותית לכל אחד מבני הזוג, קריירה שכללה רכוש וממון רב, וכך כל צד שואף במידה רבה להגן על הרכוש הזה שהצטבר למעשה הרבה לפני הנישואין. פעמים רבות מדובר בסכומי כסף ונכסים רבים מאד שנצברו במהלך שנים רבות ובני הזוג מעוניינים להשאיר אותם ברשותם בלבד.

    עורך דין להסכמי ממון בראשון לציון התמחות בדיני משפחה

    לכן, גם ריבוי מקרים מורכבים במערכות יחסים זוגיות או משפחתיות שנוצרו בעידן הנוכחי, דורשים התמחות רבה בכל הקשור לדיני משפחה, החל מעריכת הסכמים שונים הקובעים את אופי חיי הנישואין, ועד לעריכת חוזה הגירושין הכולל חלוקת ממון ורכוש, נושאים הקשורים לכלכלת הילדים ועוד. הסכם ממון הוא עוד למעשה שלב אחד בו תביעה משפטית מתישה או סכסוכים ומחלוקות ימנעו לחלוטין, וימנעו מצבים של מפחי נפש. לכן, לבחירה בעורך הדין שלכם שיהיה בעל הניסיון המקצועי ההולם ובעל רגישות גדולה לנושא, תהיה השפעה רבה על תוצאות פסיקה של דיני המשפחה ועל מצבכם האישי ולמעשה תהיה לכך השפעה על איכות החיים

    עורך דין הסכם ממון ראשון לציון קביעת מערכת היחסים הכלכלית

    אין ספק כי בשנים האחרונות הסכמי ממון הם הסכמים נפוצים ביותר שצוברים תאוצה בכל הקשור להסכמים הזוגיים הנערכים בין בני זוג לפני הנישואים. כיום, חשוב לבני הזוג לקבוע גם את מערכת היחסים הכלכלית לפני הנישואין ולא רק לחשוב על הרגע המהנה של יום הנישואין. לאור ריבוי מקרי הגירושין בקרב זוגות, רבים חותמים לא רק על הסכם נישואין אלא גם על הסכם הממון.

    להיות מומחה בדיני משפחה

    בעידן הנוכחי במיוחד ריבוי המקרים שהם כיום הרבה יותר מורכבים בנישואין או במערכות יחסים וזוגיות וכן בתא המשפחתי, דורשים הבנה והתמחות רבה בכל הקשור לחוזים משפטיים ולדיני משפחה, אם זה לערוך הסכמים שונים הקובעים את חיי הנישואין, או לערוך כבר מהתחלה את חוזה הגירושין עם חלוקת ממון ורכוש, לקבוע את רמת החיים, כלכלת הילדים ועוד. הסכם הממון הוא עוד שלב שימנע תביעה משפטית או סכסוכים ומחלוקות לעתיד, וכך ימנעו מצבים של מפחי נפש. לכן לבחירה בעורך הדין שייצג אתכם עם הניסיון המקצועי ההולם ורגישות גדולה לנושא, תהיה השפעה גדולה על תוצאות פסיקה של דיני תא המשפחתי שלכם או על מצבכם האישי, כך שלמעשה תהיה לכך השפעה על איכות החיים.

    לקבוע את רמת החיים הכלכלית

    לכן, במיוחד בשנים האחרונות, הסכמי ממון הפכו להסכמים נפוצים ביותר הצוברים תאוצה בכל הקשור להסכמים זוגיים הנערכים לפני הנישואים. חשוב היום יותר לבני זוג לקבוע גם את מערכת היחסים הכלכלית לפני הנישואין ולא רק לחשוב על הקשר שהוא טוב ואופטימי ואוהב בהתחלה ולכן עקב ריבוי מקרי הגירושין, רבים חותמים מראש לא רק על הסכם נישואין אלא גם על הסכם הממון.

    הסכם הממון

    הסכם ממון זוהי בעצם הסכמה על חוזה שיפרט את כל הרכוש או הממון ששייכים לכל אחד מבני הזוג בנפרד. עיקר המטרה היא שהממון של הזוג יהיה מבוטח במקרה של גירושין או פרידה, כך שיוכל לדעת בדיוק מהו הרכוש שיישאר ברשותו. גם כאשר בני הזוג נישאים במעמד החופה הסכם הכתובה הוא למעשה הסכם של מחויבות וכן הסכם לאחר פרידה כדי להעניק לאישה זכויות כלכליות ולקבוע את חובת הבעל כלפי רעייתו מבחינה כלכלית. אך הכתובה היא מסמך חד צדדי שמציין את זכויות האישה בלבד, ואילו הסכם הממון הוא חוזה הדדי המחייב את שני בני הזוג, גם את האישה ולא רק את הבעל. הסכם זה נוצר בעיקר לאור מצב שיצר מציאות בה נצבר הון אישי או התפתחה קריירה משמעותית לכל אחד מבני הזוג, שכוללת רכוש וממון רב, ולכן כל צד שואף בכל אמצעי להגן על הרכוש שהצטבר הרבה לפני הנישואין. פעמים רבות מדובר בסכומי כסף ונכסים רבים מאד ובני הזוג מעוניינים להשאיר אותם ברשותם בלבד.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום