מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עו"ד משפחה ראשון לציון

    הליך המשפיע על החיים

    תחום דיני המשפחה נוגע לכל תחום בחיים ומשפיע עליהם, אם זה בתחום הכלכלי, מצב הילדים, המצב הרגשי הכללי הכרוך בנושא, כך שלתחום השפעה גדולה שיש לנהל אותו אך ורק בליווי מקצועי הדוק של עורך דין המומחה לתחום של דיני משפחה.

    יש לזכור כי זהו אינו תחום מסחרי או אזרחי שכולל סעיפים טכניים יותר, ועל כן תחום עו"ד משפחה ראשון לציון שונה מאד מתחומי ייצוג משפט אחרים, תחום המשפחה קשור ישירות לנושאים כמו מערכת היחסים במשפחה ובכל שלב יש לכך השפעה רבה על המצב האישי של הלקוח, ולא רק על המצב הכלכלי והטכני של האדם.

    למומחיות של עו"ד משפחה בראשון לציון או כל מקום אחר יש חשיבות?

    להצלחה של ייצוג בנושאים משפחתיים ובעיקר לכל הקשור להסכמי נישואין וגירושין, יש משקל רב למומחיות עורך הדין שייצג אתכם.

    לכל הסכם משפטי עלולים להיות השלכות גדולות ומרחיקות לכת בכל תחום – אם זה התחום האישי שלכם ושל היקרים לכם, מצבכם הכלכלי בהווה ובעתיד, ולמעשה השפעה מכרעת על המעגל המשפחתי והחברי הקרוב או הרחוק.

    עורך הדין שלכם יהיה חייב להכיר את כל מערכת החקיקה ואת כל מערכת הפסיקה שרלוונטית להגשת תביעות עם כל מה שכרוך בזה. לנושא המרכב גם רגישויות למצב הנפשי של המעורבים, בני הזוג או הילדים וחשוב תמיד למנוע מצבים של סבל נפשי מיותר לכל צד.

    מטבע הדברים לייצוג הולם בתיקי גירושין, ישנה חשיבות רבה לתחום ההתמחות של עו"ד משפחה בראשון לציון, למרות שענייני המשפחה יכולים לכלול גם נושאים מורכבים אחרים ורבים כמו צוואות, ירושה, הסכמי ממון ועוד. בכל שלב זהו מאבק בין בני המשפחה שיוכרע בבתי הדין לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. תהליך תחילת עבודתו של עורך הדין היא להעריך ראשית את מצבו המשפטי של הלקוח, וכן לבחור את הערכאה המשפטית הנכונה עבור הגשת התביעה. על עורך הדין להעניק ללקוחות יעוץ מקצועי איכותי בכל שלב ולהיות בקיא לתחום דיני המשפחה.

    לעיתים, ניתן להציע הליך של גישור ולא להגיע כלל לתביעות בבתי משפט, כאשר בהליך הגישור מאשרים את ההסכם בפני מגשר לשביעות רצון שני הצדדים מבלי להגיע לבתי משפט. על עורך הדין להיות בעל כל הרגישות לנושא שאינו קל לצד הרצון להיות נחוש ולהשיג את המטרות.

    יש להשיג את המרב עבור הלקוחות ולהגיע להסכם משפטי אופטימאלי אולם אין לאבד גם את הרגישות החשובה בכל שלב.

    למומחיות של עו"ד משפחה בראשון לציון או כל מקום אחר יש חשיבות?

    תחום דיני משפחה הוא תחום העוסק בכל עניין משפטי שקשור למעמד האישי של האזרח, אם זה בתחום הגדרת הדת של האדם, להגדיר את מצבו האישי על פי החוק, האם הוא הורה, האם הוא נשוי, גרוש וכדומה. חשוב לדעת כי בכל מעמד קיימים זכויות או חובות המעוגנות על פי החוק ויש להכיר היטב את תחום החוק, ולמעשה להיות מומחה לתחום המעמד האישי כאשר אתם מחפשים ייצוג הולם בנושא, זאת כיוון שמערכת החוקים הזו שונה מתחומי המשפט האחרים, וערכאות השיפוט שונות וגם מקורות החוק. בתחום המעמד האישי, ניתן לבחור גם בחוק האזרחי ובבית משפט אזרחי שהם בעלי זכויות שוות לכמה נושאים בדיני משפחה, למשל ניתן על פי החוק להינשא בנישואים אזרחיים ולא באמצעות פתיחת תיק ברבנות, וכמובן בכל הקשור לכל תביעה או סכסוך הקשור לתחום המשפחה, גם אלו נידונים בבתי המשפט לענייני משפחה.

    עו"ד משפחה בראשון לציון הבנת החוק באופן יסודי

    ישנה חשיבות רבה לייצוג מול הערכאות המשפטיות והבנת המעמד והחוק, כי תחום המשפחה כאמור אינו עוסק רק בנושאים טכניים כמו חוזי דירות אלא מדובר כאן בבני אדם, ולעיתים הפתרון לסכסוך או לבעיה לא תמיד יעברו דרך ערכאה משפטית או דרך בתי משפט. תחום דיני המשפחה הוא תחום מורכב וכולל נושאים רבים, החל מהגדרת הדת, המרת דת, תהליכי גיור, קביעת מזונות במקרי גירושין ועד להסכמי ממון לפני נישואין, לחוקים בנושאי אימוץ ילדים, לאפוטרופסות או חלוקת רכוש וירושה בין בני המשפחה או בני זוג ועוד. החקיקה האזרחית גם לה משקל רב, אולם מערכת החוקים בישראל מתנהלת לרוב על פי בתי הדין הדתיים ועל פי דיני תורה. לכן, חשוב להכיר היטב את שתי המערכות ולקבל ייצוג הולם ומהיר בכל נושא. פעמים רבות אנשים רבים יעידו על סחבת משפטית כאשר פנו לטיפול בבעיות כמו בנושאי ירושה, חלוקת רכוש, תהליכי גיור או בנושאי חזקה וטיפול בילדים. צרו קשר עם עורך דין מנוסה ומומחה לתחום, זאת לשם טיפול הוגן ומקצועי בבקשה החשובה הזאת שלכם.

    עורך דין משפחה ראשון לציון להכיר את החוק

    בכל הקשור לנושא דיני משפחה מדובר בנושא מורכב ביותר, שמטבע הדברים אינו רק עוסק בחוק היבש אלא במעמד של כל בן משפחה ועל כן חשוב להכיר את החוק ולקבל ייצוג מעורך דין מנוסה המכיר את החוק היטב והוא בעל רגישות לנושא.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום