מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין גירושין בראשון לציון

    עורך דין ייצוג מקצועי בכל שלב

    כמעט בכל שלב בחיינו, מעמדנו האישי או הציבורי קבוע בחוק והוא כולל זכויות וחובות על פי החוק. בעיקר בתחום הנישואין או הגירושין חשוב יהיה לקבל ייצוג מקצועי בכל שלב על ידי עורך דין מנוסה, מומחה ואיכותי בעל ניסיון של שנים רבות בכל הקשור לתחום המשפחה.

    על פי החוק בישראל, נישואים יכולים להתקיים בין בני זוג על פי דין תורה, הדין הדתי, והשינוי במעמד האישי יוצר גם שינוי בחובות ובזכויות.

    בני זוג שאינם יהודים או שאינם חפצים להינשא בנישואים ברבנות, נדרשים להיערכות אחרת על פי החוק האזרחי. הייצוג המקצועי שתקבלו בכל שלב יכול לשנות את פני התמונה כולה הן בנישואין והן במקרים של גירושין.

    לקבל ייצוג הולם מהעו"ד שלך בראשון לציון

    לאור ריבוי מקרי הגירושין, חשוב בכל שלב לקבל ייצוג הולם בתחום, ייצוג שיבטיח את זכויותיכם ויגן עליכם ובעיקר על ילדיכם בצורה האופטימאלית והמרבית ביותר. גם תחום הגירושין כמו תחום הנישואין נדון בישראל על פי החוק הדתי בלבד, וניתן להתגרש בהתאם לחוק הדתי במידה והנישואים

    נערכו כדת וכדין ואף במידה והיו אלה נישואים אזרחיים.

    הכרת החוק בצורה מקיפה וכן קבלת ייצוג הולם יהיו חשובים על כן בצורה רבה, כיוון שלנושא השפעה רבה על מהלך החיים כולו. הייצוג בתיק הגירושין מתקיים בבית הדין הרבני בלבד, ונדרשת הסכמה הדדית של בני הזוג לנושא.

    עורך דין גירושין בראשון לציון – מה באמת חשוב?

    על כן, קיימת חשיבות רבה לכתיבת החוזה, ועל הצדדים לפעול כמה שיותר בהסכמה וללא מאבקים בכדי לערוך הסכם הדדי שירצה את שני הצדדים. לרוב, זוהי משימה שאינה קלה כלל וחילוקי דעות בין בני הזוג עלולים להתעורר בכל שלב, הנושאים הנידונים הם רבים ובעלי משמעות גדולה עבור כל צד וכן עבור הילדים: נושאים כמו חלוקת הרכוש, אופן הסדרי הראייה והמשמורת, חלוקת תשלומי חובות או תשלומי המזונות ועוד.

    גם כאן חשיבות גדולה לרגישות של עורך דין גירושין בראשון לציון המטפל בתיק, זאת כיוון שההליך המשפטי שיתנהל בכל נושא יהיה רווי במחלוקות בלתי נמנעות. מדובר לעיתים במאבק משפטי מורכב וקשה, ועל כן לייצוג איכותי יהיה משקל רב בתמונה הכללית.

    זהו נושא מורכב ביותר – פעמים רבות לא ניתן לכפות את הגירושין על הצד השני במידה ואינו מעוניין בכך, או יתכן ובית הדין יחליט לשלוח את הזוג לשלום בית, לדחות את הגירושין ועוד.

    עורך דין גירושין ראשון לציון לקבלת ייצוג הולם

    לאור ריבוי מקרי גירושין, כיום חשוב בכל שלב להקפיד על קבלת ייצוג הולם בתחום, ייצוג שיבטיח את זכויותיכם ויגן עליכם ועל המשפחה בצורה אופטימאלית ביותר. תחום הגירושין כמו תחום הנישואין נדון בישראל על פי החוק הדתי בלבד, וניתן להתגרש בהתאם לחוק הדתי במידה והנישואים נערכו כדת וכדין ואף במידה והיו אלה נישואים אזרחיים. לכן, הכרת החוק בצורה מקיפה תהיה חשובה על כן בצורה רבה ומשמעותית, בסופו של דבר חשוב לזכור שלנושא השפעה רבה על מהלך החיים כולו. הייצוג בתיק הגירושין מתקיים בבית הדין הרבני בלבד ובנוסף נדרשת הסכמה הדדית של בני הזוג לנושא, עורך דין גירושין בראשון לציון.

    עורך דין | כתיבת חוזה גירושין בראשון לציון

    קיימת גם חשיבות רבה לכל נושא כתיבת החוזה, ועל הצדדים ובני הזוג לפעול כמה שיותר בהסכמה ללא מאבקים כדי לערוך הסכם הדדי שירצה את כולם במרבית הנושאים. לרוב, זוהי משימה שאינה קלה כלל כי חילוקי הדעות בין בני הזוג עלולים להתעורר בכל שלב, הנושאים הנידונים הם רבים ובעלי משמעות גדולה עבור כל צד ובייחוד עבור ילדים: נושאים מורכבים כמו חלוקת רכוש, אופן הסדרי ראייה, חלוקת תשלומי החובות או תשלומי מזונות ועוד. גם כאן חשיבות גדולה לרגישות של עורך הדין שיטפל בתיק, זאת כיוון שההליך המשפטי שיתנהל בכל נושא יהיה מלא במחלוקות בלתי נמנעות. מדובר לעיתים במאבק משפטי קשה, כי זהו נושא מורכב ביותר, למשל פעמים רבות לא ניתן לכפות את הגירושין על הצד השני במידה ואינו מעוניין בכך, יתכן והנושא יעוכב למשך זמן רב, או יתכן ובית הדין יחליט לשלוח את הזוג לשלום בית, לדחות את הגירושין וכדומה.

    לקבל ייצוג מעורך דין מקצועי ביותר לגירושין בראשון לציון

    כל שלב בחיינו האישי או הציבורי קבוע בחוק והוא כולל זכויות או חובות רבות על פי החוק. לכן, בעיקר בתחום הנישואין או הגירושין שאינם קלים ומציינים מעבר משמעותי בחיים, חשוב יהיה לקבל ייצוג מקצועי בכל שלב על ידי עורך דין מנוסה, מומחה בעל ניסיון של שנים רבות בכל הקשור לתחום המשפחה. על פי החוק בישראל, נישואים יכולים להתקיים בין בני זוג על פי דין תורה, הדין הדתי, והשינוי במעמד האישי יוצר גם שינוי בחובות ובזכויות, לכן הייצוג המקצועי שתקבלו בכל שלב יכול לשנות את פני התמונה כולה הן בנישואין והן במקרים של גירושין בכל משפחה.

    עורך דין משפחה בראשון לציון אמינות ומקצועיות

    רבים אינם מכירים כלל את תחום הזכויות או החובות שלהם וחותמים על מסמכים וחוזים שעלולים לפגוע בהם. חשוב לזכור שבחייו האישיים של כל פרט ובעיקר בתחום הנישואין או הגירושין יש זכויות רבות שאמורות להגן על כל אחד ובנוסף אלו סעיפים הם מורכבים וכוללים סעיפים רבים, ולכן חשוב יהיה לקבל ייצוג מקצועי בכל שלב על ידי עורך דין אמין, מקצועי ומנוסה, שהוא מומחה לתחום בעל ניסיון של שנים רבות בכל הקשור לתחום המשפחה. על פי החוק בישראל, נישואים יכולים להתקיים בין בני זוג על פי הדין הדתי, והשינוי במעמד האישי יוצר גם שינוי בחובות ובזכויות, לכן הייצוג המקצועי שתקבלו בכל שלב חשוב ומשפיע מאד.

    עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון לקבל ייצוג מקצועי ואיכותי

    על כן, מכיוון שהתחום אינו מוכר לאזרח והחוק לא ידוע לו, כאן נכנס לתמונה עורך הדין וזה יהיה חשוב ביותר שתקבלו בכל רגע ייצוג מקצועי ואיכותי מעורך הדין שלכם, ובמיוחד לאור ריבוי מקרי גירושין עם חוזה שיבטיח את זכויותיכם וכן יגן עליכם ועל המשפחה ויעזור לכם להעביר את המשברים בקלות רבה, כידוע לא רק תחום הגירושין אלא גם תחום הנישואין נדון בישראל על פי החוק הדתי בלבד, וניתן להתגרש בהתאם לחוק הדתי במידה והנישואים נערכו כדת וכדין ואף במידה והיו אלה נישואים אזרחיים. לכן הכרת החוק בצורה מקיפה תהיה חשובה על כן בצורה רבה ומשמעותית.

    עורך הדין לגירושין בראשון לציון מהו החוזה שחותמים עליו

    רבים אינם יודעים מהו החוזה שהם עורכים גם בנישואין שלהם ולא רק בגירושין, לכן יש לכך חשיבות רבה ונושא כתיבת החוזה אינו עניין של מה בכך, וזה יתבטא בכך שעל הצדדים ובני הזוג לפעול כמה שיותר כדי לערוך הסכם הדדי שירצה את כולם במרבית הנושאים, וחילוקי הדעות בין בני הזוג עלולים להתעורר, הנושאים הנידונים הם רבים ובעלי משמעות עבור כל צד ובייחוד עבור ילדים: נושאים מורכבים כמו חלוקת רכוש, תשלומי החובות או תשלומי מזונות ועוד. לכן, ישנה חשיבות גדולה לרגישות של עורך הדין שיטפל בתיק, זאת כיוון שההליך המשפטי שיתנהל בכל נושא יהיה לעיתים עם מאבק משפטי.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום