מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין בענייני משפחה

    עורך דין בענייני משפחה על כל מרכיביה

    משפחה כידוע, לא בוחרים אלא אוהבים בזכות ולמרות הכל. ישנן משפחות מכל המינים והסוגים, ולכל משפחה הדינאמיקה הספציפית שלה.

    ישנן משפחות בהן היחסים הינם קרובים יותר ויש כאלה שמרכיב האינדיבידואליות בהן הינו חזק יותר. עם כל השונות בין המשפחות השונות, המשותף לכולן הוא שאין להן תחליף. אנו נולדים לתוכן וגדלים איתן והן מעצבות את מי שאנחנו בין אם נרצה ובין אם לא.

    מכאן, שמחלוקות בין בני משפחה ובני זוג תהיינה שונות ממחלוקות בין עובד ומעביד, בין קולגות ובין מכרים. ויכוחים בין בני משפחה נוטים להיות אמוציונאליים יותר ופעמים רבות כוללים מרכיב נוסף מעבר לנושא הויכוח או אי ההסכמה, והוא המרכיב הרגשי שהוא חלק אינטגרלי מהדינאמיקה בין בני משפחה.

    מהסיבה הזו, כאשר גורם חיצוני כגון עורך דין בענייני משפחה ניגש לפשר בין בני זוג או בני משפחה, הוא מוכרח להתחשב במרכיב הרגשי החשוב והבולט, ולקחת אותו בחשבון בעת ניהול המחלוקת.

    עורך דין מנוסה יידע לאסוף את כל הכלים העומדים לרשותו, יחד עם הניסיון שלו והחוויות האישיות שלו, ולנסות לגרום לשני הצדדים להגיע להסכמה שתתאים להם ותסייע להם לפגוש האחד את השני באמצע הדרך.

    כשלקוחות מגיעים אלינו עם חוויה לא פשוטה שעברו כתוצאה מחוסר הסכמה עם אחד מבני משפחתם או בן/בת הזוג שלהם, חשוב לנו להתייחס גם לתחושות העולים מהסיטואציה בנוסף על העובדות והחוקים לפיהם אנו פועלים.

    אם הגעתם לסיטואציה שאינה מאפשרת פשרה פנימית, ויש לכם צורך בסיוע חיצוני, פנו אלינו והצטרפו לקהל לקוחותינו המרוצים. אנחנו מצידנו נשמח לייעץ ולסייע בכל מצב.

    עורך דין לעניינים משפחתיים בכל הארץ

    ברור לכולנו שהאנשים הקרובים ביותר אלינו- בני הזוג שלנו ובני משפחתנו- הם אלה שאנו רגישים אליהם ביותר. אנו מבלים את מרבית חיינו לצידם וגדלים יחד איתם ובמקביל אליהם.

    עם השנים, אנו לומדים להכיר את המעלות והחולשות שלהם, וכן לחשוף את שלנו, מה שבאופן טבעי עלול להביא גם למצב של מחלוקות בנושאים שונים.

    בניגוד לויכוחים ומחלוקות עם אנשים אחרים בחיינו, כאשר העניין נוגע למשפחה שלנו- יש לנו רצון וצורך לשמור על יחסים תקינים גם במצבי קיצון.

    לעתים, גורם חיצוני הוא הפתרון בשל חוסר הפניות והניטרליות שלו, ובמצב בו לא נוכל ליישב את המחלוקת בעצמנו- נזדקק לשירותיו של עורך דין בענייני משפחה לעשות זאת בעבורנו.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום