מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין דיני משפחה

    להכיר את החוק עם עורך דין מנוסה

    בתחום הייצוג המשפטי מול החוק, בכל הקשור לנושא דיני משפחה מדובר בנושא מסועף ומורכב ביותר, שמטבע הדברים אינו רק עוסק בחוק היבש אלא במעמד חשוב של כל בן משפחה ועל כן חשוב לקבל ייצוג מעורך דין דיני משפחה מנוסה המכיר את החוק היטב ובעל רגישות לנושא.

    הכל על המעמד האישי של האזרח בתחומי המשפט

    תחום דיני המשפחה עוסק בכל עניין משפטי הקשור למעמד האישי של האזרח, אם זה בתחום הגדרת הדת של האדם, מצבו האישי, האם הוא הורה, האם הוא נשוי, גרוש וכדומה. בכל מעמד, קיימים זכויות המעוגנות על פי החוק ויש להכיר היטב את תחום החוק ולמעשה להיות מומחה לתחום המעמד האישי, כיוון שמערכת חוקים זו שונה מתחומי משפט אחרים, ערכאות השיפוט שונות וכן מקורות החוק.

    בתחום המעמד האישי, ניתן לבחור גם בחוק האזרחי ובבית משפט אזרחי שהם בעלי זכויות שוות לכמה נושאים בדיני משפחה, למשל ניתן להינשא בנישואים אזרחיים ולא באמצעות פתיחת תיק ברבנות, וכמובן בכל הקשור לתביעות ולסכסוכים הקשורים לתחום המשפחה אלו נידונים בבתי המשפט לענייני משפחה.

    עורך דין דיני משפחה והמעמד האישי

    ישנה על כן חשיבות רבה לייצוג מול הערכאות המשפטיות, כמו גם בהבנת המעמד והחוק, תחום המשפחה כאמור אינו עוסק בנושאים טכניים כמו חוזי דירות אלא מדובר כאן באנשים ובמערכות יחסים, ועל כן תחום הטיפול צריך תמיד להיות בדרכי נועם כיוון שלעיתים הפתרון לסכסוך או לבעיה לא תמיד יהיה חייב לעבור דרך ערכאה משפטית או דרך מלחמות.

    תחום דיני המשפחה הוא תחום מורכב וכולל נושאים רבים- כמו הגדרת הדת, המרת דת, תהליכי גיור, קביעת מזונות במקרי גירושין או הסכמי ממון לפני נישואין, חוקים בנושאי אימוץ ילדים, אפוטרופסות או חלוקת רכוש וירושה בין בני המשפחה או בני זוג ועד לנושאים כמו ידועים בציבור ועוד. החקיקה האזרחית גם לה משקל רב אולם מערכת החוקים בישראל מתנהלת לרוב על פי בתי הדין הדתיים ועל פי דיני התורה.

    חשוב להכיר היטב את שתי המערכות ולקבל ייצוג הולם ומהיר בכל נושא. פעמים רבות אנשים רבים מעידים על סחבת משפטית כאשר פנו לטיפול בבעיות שעלו בתוך המשפחה, אם זה בנושאי ירושה, חלוקת רכוש, בתהליכי גיור או בנושאי חזקה וטיפול בילדים. צרו קשר עם עורך דין דיני משפחה מנוסה ומומחה לתחום, זאת לשם טיפול הוגן, אמין ומקצועי בבקשה החשובה והמשמעותית שלכם.

    עורך דין דיני משפחה לגשר על כל פערים

    זה ידוע שפגישה אצל עורך דין גם בנושאים פעוטים לכאורה יכולה לכלול חילוקי דעות רבים כי בסופו של דבר כל תחום משפטי יש בו אינטרס של צדדים שונים ואחרת זה לא היה מגיע להכרעה בבתי משפט, ישנן הצעות רבות לכל אחד מן הצדדים, לעיתים אפילו וויכוחים ושחשוב להגיע במהירות האפשרית להסכמה לשביעות רצון כל הצדדים באווירה נעימה. זו אינה משימה פשוטה בייחוד בדיני המשפחה, שם ישנם חילוקי דעות רבים בכל תחום. גם בית המשפט עלול לפסוק מגוון רב של החלטות שיכולות להעדיף צד אחר, לכן זו לא חכמה לקבל ייצוג אם תצאו מאוכזבים ולא תקבלו את רוב הדרישות, לכן המטרה היא בסופו של דבר לקבל ייצוג ראוי ועדיפות לזכויות המגיעות לכם אך גם יש לדאוג לרווחת כל הצדדים בייצוג הולם ואמין.

    עורכי דין דיני משפחה לקבל ייצוג הוגן

    אופן ואיכות החיים של המשפחה נקבעת על פי חוזים חשובים, לכן בכל שלב ולא רק במקרים של גירושין, כי למשל הסכמי הממון נערכים לפני הנישואין. אם זה לעומת זאת לקבוע את מזונות הילדים או המשמורת עליהם, אלו נושאים שהם חלק עיקרי ומשמעותי עבור שני בני הזוג, וחשוב להיות הוגנים כלפי כל הצדדים בכל שלב ולדון בנושאים אלו, לתת להם מענה הולם שיבטיח גם הגנה טובה. כל מאבק משפטי יכול לכלול סכסוכים לא פשוטים לכן למקצועיות של עורך הדין יש משקל רב כדי להגיע להסכם הוגן לכל הצדדים. גם פסיקות בתי המשפט בהתאם להחלטות השונות של השופטים משתנות, לכן על עורך דין טוב יוכל להיות זמין ונגיש לטיפול מקצועי אמין.

    דיני משפחה להכיר את כל הזכויות בעזרת עורך דין

    ייצוג משפטי אינו תחום קל ואיש אינו אוהב להגיע לבית משפט ולקבל הכרעה על פי חוק גם אם זה לטובתו, לרוב מדובר בהליכים ארוכים שבהם יש להכיר את הזכויות המגיעות לכם. כל תביעה משפטית הרבה יותר מורכבת כאשר מדובר בבני המשפחה במקום אישי ביותר. לכן לא מדובר בקניית דירות, לא מדובר פה בחפצים או בחוזה שכירות, אלא כאן מעורבים בני אדם, וחשוב לבחור בעורך דין מומחה ומנוסה.

    עורכי דין דיני משפחה להבין מהו ככל הסכם

    דיני משפחה כוללים בתוכם מגוון רב של נושאים וחוזים, למשל ירושות וצוואות ועד להסכמי ממון. חשוב לחתום על חוזים והסכמים באווירה טובה ולא במלחמה כי יש לכך גורם גדול לחילוקי דעות. למשל בירושות תמיד נדמה שהחלוקה לא הייתה הוגנת ושווה או לפני שחושבים על מצב של עריכת הסכם ממון, יש כמובן להבין קודם מהו ההסכם הזה, כאשר מדובר על חתימה על חוזה המפרט את כל הממון והרכוש ששייכים לכל אחד מבני הזוג בנפרד. כך הרכוש או הכסף של הזוג יהיה מבוטח במקרה של פרידה וחלוקת רכוש, ולמעשה ביהדות גם כאשר בני הזוג נישאים במעמד החופה הסכם הכתובה הוא למעשה הסכם חשוב בר תוקף מבחינה משפטית, מדובר בהסכם של מחויבות וכן הסכם לאחר פרידה כדי להעניק לאישה זכויות כלכליות ולקבוע את חובת הבעל מבחינה כלכלית. אך, הכתובה היא הסכם זה נוצר בעיקר לאור מצב שיצר מציאות בה נצבר הון אישי או התפתחה קריירה משמעותית לכל אחד מבני הזוג ולכן כל צד שואף בכל אמצעי להגן על הרכוש שהצטבר הרבה לפני הנישואין. פעמים רבות מדובר בנכסים רבים ובני הזוג מעוניינים להגן עליהם.

    עורך הדין לדיני משפחה לבחור עורך דין מומחה

    תא משפחתי הוא מקום מורכב הרבה יותר במציאות של ימינו, ואינו בהכרח פשוט או מסורתי כמו פעם, הכל היום שונה יותר וגם החוקים דורשים הבנה והתמחות רבה בכל הקשור לחוזים משפטיים ולדיני משפחה בנושא, אם זה לערוך הסכמים שונים הקובעים את חיי הנישואין, או לערוך כבר מהתחלה את חוזה הגירושין עם חלוקת ממון ורכוש ועוד. לכן, לבחירה בעורך הדין שייצג אתכם עם הניסיון המקצועי ההולם, תהיה השפעה גדולה על תוצאות פסיקה של דיני תא המשפחתי שלכם והשפעה על איכות חיים.

    עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון לחתום על חוזה

    הנושא של חתימת חוזים בנושאי ירושות למשל עלול להוות פתח למאבקים רבי במשפחה. גם עריכת הסכמי ממון הוא חוזה שקשור להסכמים בין בני זוג הנערכים לפני הנישואים. חשוב היום יותר לבני זוג לקבוע גם את מערכת היחסים הכלכלית לפני הנישואין ולקבוע מראש את איכות החיים מבחינה אישית וכלכלית.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום