מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון

    עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון להגן זכויות המשפחה

    בייצוג משפטי בהסכמי נישואין או גירושין חשוב לזכור שמדובר בתחום רגיש ומורכב יותר, תחום מאד מסועף ואין בו רק חלוקה של דירות או רכוש אלא גם מעורבים בזה ילדים ואנשים. לכן חשוב יהיה להגן ולייצג בצורה הוגנת את כל הצדדים ולשקול את הזכויות של כל הצדדים, יש לכך השפעה גדולה על החיים ועל המציאות, וכל תחום הוא מורכב ויכול לכלול סעיפים רבים.

    עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון לגשר על כל חילוקי הדעות

    חשוב יהיה לגשר על כל חילוקי הדעות שיעלו, למשל אם מדובר בגירושין בנושא המזונות בישראל החוק הדתי הוא החוק הקובע וזה אומר שגם אם האישה לא זכאית למזונות על בעלה לשלם להן אותם, וגם אם הזוג נישא בנישואים אזרחיים, היא תהיה זכאית לקבל מזונות בהתאם לרמה הכלכלית שהתרגלה אליה, בשנים האחרונות החוק עבר שינויים, כאשר זכות למזונות לאישה יכולה להיקבע על פי הכנסתה, ויתכן ובית המשפט יפסוק שהאישה לא תקבל מזונות במקרים מסוימים, אך גם במקרים אלו כאשר נוצרים חילוקי דעות רבים ומתישים וכל אחד יהיה מעוניין להרוויח יותר ופחות ללכת לקראת השני, לגישור במקרים אלו ולייצוג המשפטי תהיה חשיבות גדולה, עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון.

    עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון חשיבות כל נושא

    בייצוג של ענייני משפחה יהיה למשל סעיף חשוב שקשור לנושא מזונות הילדים, ואפילו נושא זה יהווה חלק עיקרי מייצוג בני זוג בהסכמים. לכן כל נושא גם הקטן ביותר הוא חשוב, זהו תחום שנערך לא רק על פי הדין הדתי, אלא גם על פי השתייכות ההורים מבחינה דתית ואזרחית. למשל אם לחשב את רמת החיים ואת גובה המזונות יהיו דיונים בסוגיות כמו צרכי הילדים וההוצאות, פרנסת ההורים וגודל הכנסתם, אופן המשמורת וכדומה. על פי ההלכה היהודית ועל פי בית הדין הרבני, ובתי המשפט דנים בכל המקרים לגופם, גם אם הם מורכבים יותר ובדרישה לחלוקה שוויונית במזונות שנקבע לכל ילד. למשל לעיתים יתכן מקרה בו הורה שאינו עובד יצטרך להיות מחויב במזונות כך שלמעשה התביעות יכולות להיות שונות מאד ממה שקבע החוק. לכן הייצוג שלכם בכל מקרה נדרש לטיפול מקצועי.

    עורך דין לענייני משפחה – השלבים המרכזיים בזמן של פרוצדורת הגירושין

    באם איבדתם אמון בפרטנר שלכם או שהנכם יראים כי נחפזתם להינשא ולא קיימת קומוניקציה בינכם לבין הצד השני שלכם, בוודאי שלא פשוט עבורכם להפנים כי גירושין הינו מהווה את המשך התהליך שלכם. על מנת ליישם בפועל היטב אל תמתינו יותר מדי זמן – תצרו קשר באופן מיידי להתייעצות עם עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון כדלקמן:

    • חלוקת הרכוש – אף אם עסקינן הודות פירוק שיתוף במשק וגם בנחלה, חיסכון, חברה בע"מ, חשבון בנק, מוניטין, נכס, נכס של קריירה, חברה, פנסיה, מניה או לחלופין אופציות , כאשר הזוג עוסק בחלוקה של רכוש ואף הממון המשותף שנאגר, שמא ייגרמו ויכוחים בהיבט זכאות להון כל שהוא או בהיבט של חלוקת נכסים. עורך דין מקצועי בייצוג הינו מומחה בענייני משפחה ייצג ויפעל בתחום הנ"ל.
    • פגישה של ייעוץ עם עורך הדין לענייני משפחה – המשמעות של הפגישה הלה הינה כבירה, בשל כך כי הינה נותנת בידכם הבנה של מקור הלבטים, אמידה של ההשפעה הפיננסית בנשך וכן הפרקטית של פירוק החבילה על חייכם ועל חיי הצאצאים שלכם ואף במידה ועסקינן בנתיב הכי הולם עבורכם. באם המענה לכל אלו הינו חיובי, תצטרכו לדבר עם עורף הדין על דרכי הפעולה אשר עומדות לפניכם, הווה אומר – תידרשו לשוחח הודות הגורמים לפירוק החבילה, במידה וכדאי לפנות אל בית הדין הרבני או שמא אל בית המשפט לענייני משפחה, לאמוד מה יהיה היקף המזונות ואף כיצד יחולק הרכוש, אל מול כל מיני גורמים משמעותיים נוספים.

    עורך דין משפחה אשר יסייע בידכן להגיע להבנה והן להיפרד יפה

    אל מול הפן של חלוקת כספים וכן חלוקת רכוש משותף של בני הזוג, הנכם נדרשים אף לבוא אל הסדר בקשר של דמי מזונות עבור הילדים שלכם, המשמורת וגם עת השהות, אל מול כל מיני גורמים נוספים. על מנת לחתור לחוזה גירושין מקיף והכי טוב בשבילכם, כל אשר נדרש מכם הינו לפנות אל משרד עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון.

    עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון עבור ידועים בציבור

    כאשר בני הזוג אשר דורשים בקבלת זכויות כפועל יוצא מהכרה בהם כידועים בציבור, הם שותפים המנהלים חיים יחדיו לכל דעה ועניין – כמו זוג נשוי. באם הם מחליטים לפרק את החבילה, מוטב להם כי יפנו אל עורכי הדין לענייני משפחה בעיר ראשון לציון.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום