מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין גירושין במרכז

    חפשו עורך דין גירושין במרכז ושכחו מכל מה שידעתם

    אין ספק שגירושים הם לא עניין שחולף כהרף עין ובטח שלא בקלות. לפחות כך שמענו מזוגות שעברו גירושים כחוויה ארוכה ומתישה שאינה מיטיבה עם היחסים המאתגרים מלכתחילה.

    מה אם אפשר לחוות את תהליך הגירושים כחוויה אחרת?

    על מנת לגשת אל התהליך בצורה שתאפשר לנו לשמור על שלוות נפש לא רק לאורך הפגישות הרבות והבירוקרטיה, אלא גם לאחר סיום כל מה שהוא כולל- עלינו להתחיל ברגל ימין ובגישה אופטימית, עם כל הקושי והמאמץ הכרוכים בכך.

    גירושים כוללים שיחות לא נעימות בלשון המעטה, פירוק שותפות קיימת שלעתים איננה רק זוגית, שינויים בתחומים רבים בחיים ובסדר היום שלנו וכן חלוקת רכוש משותף. כל אלה מביאים עמם אמוציות, כאב ולעתים טינה כלפי הצד השני וכלפי עצמנו.

    בכדי שנוכל לצלוח את התהליך ולשמור על רוגע במהלכו, מוטב לנו לנסות ולהתמקד בעתיד במקום בהווה. מה זה אומר?

    התמקדות בעתיד משמעה ראייה קדימה ומבט על התמונה כולה במקום על התחושות הנקודתיות המלוות אותנו כשהכל טרי ונדמה שאין מקום לאופטימיות. אם נביט כמה שנים קדימה נוכל לגלות כיצד אנו מדמיינים את החיים שלנו בעוד מספר שנים, וכך לפעול בהתאם על מנת להגיע לשם.

    אם אנו מעוניינים ביחסים תקינים והורות משותפת ומתפקדת עבור ילדינו – נוכל לתאם ציפיות מראש ולדעת שזו המטרה אותה נציב בראש הרשימה על פני מטרות אחרות.

    בשביל לשמור על השלווה והנחת שלכם, חפשו עורך דין גירושין במרכז והבטיחו לעצמכם את הטוב ביותר.

    ייעוץ עורך דין לגירושין בראש נקי

    אף אחד לא מתכנן להתגרש כשהוא עומד מתחת לחופה, אך לא מעט זוגות מגיעים להבנה כי ההתאמה שהייתה ביניהם איננה עוד וכי מוטב להפריד דרכים על מנת למצוא זוגיות שתתאים להם.

    כאשר מגיעים להבנה כי גירושים הם הצעד הנכון ביותר עבור זוג נשוי, ישנם שיקולים רבים המלווים את התהליך, כאשר רבים מהם כלל אינם נוגעים לזוגיות עצמה, לפחות לא לפן הרומנטי והאישי שבה.

    זוגיות ארוכת שנים כוללת שותפות כלכלית ולעתים אף עסקית, ועל מנת לוודא כי אף אחד מהצדדים לא ייצא ניזוק מהפרדת הכוחות, מומלץ להתנהל יחד עם מומחה לתחום.

    אם הגעתם לנקודה בה אתם מעוניינים לסיים פרק אחד ולהתחיל אחר, ואתם זקוקים לשירות עורך דין גירושין במרכז – תנו לנו לעזור לכם להשיג קצת נחת.

    עורך דין גירושין מחיר

    פירוק היחסים והן השאיפה לבטל את הסכם הנישואין יוביל אתכם לעת מלאה באמביוולנטיות – עת בה הרגשות יוצאות, עד לרמה של עימותים, הרצון לנקמה, בפן של מעשים קיצוניים מאוד. לפני שתידרדרו במדרון החלק ממנו יקשה עליכם לצאת, כדאי שתיפנו אל עורך דין גירושין במרכז, אשר מומחה בהליך של גירושין. במהלך הפגישה עמו, תדסקסו הודות ההיבטים שלהלן

    • הפרוצדורה של גירושין אינה פשוטה, בשל כך כי הינה מורכבת מהסכמה הודות כמה אלמנטים משמעותיים – בין אם מדובר בחלוקת כספים וכן בחלוקת רכוש ובין אם מדובר על הסכמה בגין משמורת על הילדים המשותפים שלכם. ככל שתשכילו להגיע להסכמות מתוך רצון חיובי ואף בזריזות רבה יותר, כך יהיה באפשרותכם לאטום את החלק הקשה הזה ולהמשיך בחיים החדשים שלכם.
    • לא חשוב מי יזם את נושא הגירושין שלכם, בכל אופן עורך הדין ידבר עמכם הודות כל מיני התחבטויות לקראת הפרידה האמורה שלכם, עיבוד של השוק הראשוני ואף לקיטת אינפורמציה על בצד השני, כך שאתן תהיו בעמדת יתרון רבה.
    • בגמר השלה של לקיטת אינפורמציה, בו תמצאו מגוון של טפסים , ראיות וכל מיני תמונות משמעתיות, יהיה באפשרותכם להתקדם בפרוצדורה של פירוק החבילה. באם הנכם חושדים כי בן הזוג שלכם בוגד בכם או שהינו מתכנן לקחת מכם בעורמה את הילדים שלכם – בזכות כל מיני עדויות אשר אגרתם, כאשר תגישו את התביעה שלכם בפרוצדורה של הגירושין, ישקול בית המשפט את התיק למען האינטרס שלכם.

    עורך דין גירושין מומלץ במרכז – מהו חוק גישור חובה?

    מן היעד של ייעול פרוצדורת הגירושין ואף מניעה של מאבק משפטי בין שני בני הזוג, חוקקו חוק גישור חובה – או לחלופין בכינוי הרשמי שלו – החוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה, שנחקק בשנת תשע"ה 2014, אשר נכנס לתוקף במהלך יולי, בשנת 2016. החוק הזה יוצא מנקודת מבט כי הדרך הכי מיטבית לגמור פרוצדורה של גירושין הינה בהסכמה וכן בשיתוף פעולה וגם צריך להימנע מן עימותים משפטיים בתוך הערכאות. בשל כך, בהתאם לחוק זה, בני הזוג אשר דורשים לסיים את הנישואין שלהם לא יהיה באפשרותם להגיש תביעה לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני, אלא אם כן יהיה עליהם לפני זאת להגיש בקשה ליישוב סכסוך ומומלץ לבצע זאת על ידי עורך דין גירושין במרכז.

    עורך דין גירושין בראשון לציון – הגישור ככלי תקשורת

    הדעות בהקשר לחוק גישור חובה בעזרה של עורכי דין לענייני גירושין במרכז הינן חלוקות. יש המאמינים כי עסקינן הודות פרוצדורה אשר תגרום למהפכה אמתית בהליך הגירושין ותצמצם רבות את כמות התביעות.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום