מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עורך דין דיני משפחה

    עורך דין דיני משפחה למיצוי הזכויות שלכם

    גישור ויישוב מחלוקות הם לא עניין של מה בכך, שכן על מנת למצוא את עמק השווה בין הצדדים יש להבין ראשית מהם הרצונות והצרכים של כל צד, ומה נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם. מחלוקות משפחתיות הן עניין מורכב ורגיש אף יותר, שכן במקרים כאלה מעורבות מערכות יחסים ארוכות וכן רגשות ותחושות של צדדים רבים.

    בניגוד למצבים הדורשים גישור בין שני צדדים, כאשר מדובר במשפחה- במרבית המקרים בין אם מרצון או בלעדיו- הצדדים נותרים בקשר כלשהו לאחר סיום תהליך הגישור. לעתים הקשר הוא ישיר אם מדובר בבני זוג פרודים או גרושים עם ילדים, ולעתים הקשר הוא עקיף בין משפחה מורחבת כאשר הצדדים נמצאים באותו מעגל משפחתי ומתראים באירועים שונים.

    על מנת להגיע להסכם מתאים ונכון עבור כל הצדדים המעורבים במצב של מחלוקת בין בני משפחה, יש צורך בשירותיו של עורך דין דיני משפחה באמצעותו ניתן ליישב את המחלוקת באופן שייקח בחשבון ובשיקול את הרגישויות הפסיכולוגיות המהוות חלק בלתי נפרד מהמצב המשפחתי, מעבר לענייני רכוש ועניינים כלכליים אחרים המאפיינים מחלוקות יומיומיות שאינן משפחתיות.

    אם אתם זקוקים לגישור בנושאים משפחתיים ומעוניינים בגורם חיצוני מוסמך, מקצועי שייגש לסיטואציה ברגישות והבנת ההשלכות הנוגעות לכל החלטה, צרו עימנו קשר ונשמח לעבוד יחד ולהגיע להסכם שיאפשר לכם ולצד השני להיות מסופקים וכן לשמור על המשפחתיות והקרבה.

    מעבר לעורך דין לענייני משפחה בלבד

    כאשר אנו שוכרים את שירותיו של בעל מקצוע, אנו מצפים שהוא יהיה מנוסה ובקיא בתחומו ויספק מענה לכל שאלה שתעלה לנו. אם זהו חשמלאי או טכנאי לדוגמא- נרגיש שאנו בידיים טובות כאשר נותן השירות יבצע את העבודה כמו שרצינו ולא נצפה לשירות בתחום אחר מלבד הסיבה שלשמה הזדקקנו לשירותיו מלכתחילה.

    עם זאת, כאשר מדובר בשירות עורך דין דיני משפחה, חשוב שיהיה בקיא גם בתחומים נוספים כגון כלכלה, מסחר ופיננסים על מנת לגבש את האסטרטגיה המשפטית הנכונה ביותר עבורנו.

    אצלנו תמצאו שירות מקצועי ומקיף, הנותן מענה ללקוח באופן כולל תוך מבט על התמונה הכוללת והתחשבות יסודית בכל מרכיבי הסיטואציה. בין אם מדובר בנושא רכוש או משאבים משותפים, ובין אם בצמצום נזקים בעסק קיים השייך לשני הצדדים.

    חשוב לנו לוודא כי לקוחותינו מקבלים תשובות לכל שאלה העולה במהלך התהליך, על מנת להבטיח את הצלחת שיתוף הפעולה.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום