מוזמנים ליצור איתנו קשר
נשמח לעמוד לשירותכם

    עו"ד משפחה ראשון לציון

    עו"ד משפחה ראשון לציון לבחור במקצועיות ובאמינות

    בקבלת ייצוג על ידי עורך דין בתחום המשפחה, לא רק לוותק שלו תהיה חשיבות גדולה, אלא גם חשוב לבחור במקצועיות ובאמינות של עורך הדין לסייע לכם במרץ כדי להשיג פסיקה משפטית טובה ככל שניתן, וכן לייצג אתכם מבחינה אישית בצורה האיכותית ביותר. כך שלא רק שיקולי שכר הטרחה לעורך דין או מידת הניסיון שלו יהיו שיקולים חשובים, אלא גם היחס האישי שלו לנושא רגיש ובעל משמעות עבורכם

    עו"ד למשפחה בראשון לציון קשור לכל תחום

    טיפול בנושאים משפטיים שקשורים לדיני משפחה נוגע לכל תחום, בעיקר כאשר מדובר בנושאים פופולאריים כמו גירושין או מחלוקות על ירושה. חשוב שהעורך דין בו תבחרו יטפל במקרה הרגיש שלכם באופן האידיאלי והאופטימאלי ביותר. הבקיאות שלו בנושא דיני המשפחה תהיה על כן חשובה ביותר כמו גם הרגישות האישית שלו לנושאים אלו. מאחורי התביעות עומדים בני אדם ולא רק חוזים משפטיים טכניים שאולי קיימים בתחומים אחרים במשפט כמו בתחום המשפט האזרחי שעוסק למשל בעיקר בחוזים. עורך הדין שלכם צריך יהיה לדעת לאיזו סמכות משפטית לפנות, להיות מנוסה מספיק אך גם להיות עם כל הרגישות הנדרשת. סכסוך שמתנהל למשל בבית הדין לענייני משפחה יצריך גישה אחרת לעומת דיון שנערך בבית הדין הרבני שעוסק בענייני גירושין ונישואין. בבית הדין לענייני משפחה תחומי העיסוק קשורים יותר לנושאים כמו ענייני ירושה וחלוקת רכוש, פעמים רבות תחול גם מעורבות של אנשי מקצוע חיצוניים אחרים שיפעלו לפתור גם הם את הבעיה, כך שהסוגיה כולה עלולה להיות מורכבת מאד. השופטים שונים בפסיקותיהם וחשוב להכיר את אופן העבודה שלהם ולכן לניסיון של עורך הדין ואופן היכרותו את המערכת יש חשיבות רבה, ולשופטים יש כוח רב להתערב בתהליך במיוחד כאשר מדובר בילדים.

    עורך דין משפחה ראשון לציון לבדוק את הייצוג

    בחיפוש אחר עורך דין לענייני משפחה, חשוב לבדוק את הייצוג כלומר לפנות אך ורק לעורך דין שהוא בעל וותק ובעל ניסיון רב בנושא כי רק עורך דין מנוסה כבר מכיר את כל החומר במשפטי וכן מכיר את כל המקרים ברמה הטובה ביותר לעומת עורך דין שרק עושה את צעדיו הראשונים בתחום.

    תחומי ההתמחות של עורך דין משפחה בראשון לציון

    עורך דין משפחה בראשון לציון מתמחה במנעד נרחב של נושאי תעסוקה, כמו למשל – חלוקת ממון ואף רכוש בין שני בני זוג נבדלים, קביעה של סך דמי מזונות בשביל האישה והן ילדיה, ניסוח הסכם של ממון וכן גירושין ואף ייצוג בכל מיני בתי משפט. על מנת לנהל את הפרוצדורה של הגירושין כהלכה בהיבט המשפטי, כדאי לכם לבצע הלה אצל משרד עורך דין איכותי, בעל מומחיות בדיני משפחה והן בעל ותק וכן מעשיות של הרבה שנים בידע מקצועי משפטי וגם פיננסי ואף בהמון שנים של ותק בליטיגציה ואך בדיונים בבית משפט וכן בית דין רבני.

    עורך דין משפחה המלווה את פרוצדורת הגירושין כהלכה

    • חלוקת רכוש וכן הון – במהלך החיים המשותפים בנע הזוג אגרו כל מיני נכסים – בין אם מדובר במענק של ירושה, כל מיני קצבאות של נכות, גמלת פנסיה, בית, מניות, שבח של נכס טרם החתונה, שיתוף בנכס שהיה בעלות אחד מן הצדדים טרם החתונה, אופציות, עסק, חברה בע"מ וכיוצא זה – במהלך תקופת הנישואין של בני הזוג רבים מהם זכאים להמון הון – רכוש אותו הם יידרשו לחלק בצורה הוגנת בבוא העת בה יחליטו לפרק את החבילה. אכן כדאי לחלק כל מיני בונוסים פיננסיים שווה בשווה בצורה פירית. במקביל לכך, קיימים בני זוג אשר עומדים לפרק את החבילה שמגיעים לעימות חריף ביותר. בסיטואציה של ויכוח הודות ממון בין בני זוג, כדאי להם לפנות אל עורך דין משפחה בראשון לציון אשר זה הינו תחום המומחיות שלו.
    • מזונות עבור הילדים המשותפים – הפרוצדורה של גירושין בין שני בני זוג הינה לא פשוטה. כמו כן, כאשר קיימים ברשותם צאצאים משותפים, הקושי ניצב בכמה רמות קשות. על מנת לסיים את הליך הגירושין, תוך כדי הגנה על טובת הצאצאים שלכם, עליכם לקבוע מעוד מועד מידה ובכלל יש מקום לדמי מזונות בשבילם אף בכמה זה מסתכם או שלא תתקיים כל העברת דמי מזונות. דמי מזונות לקטינים נקבעים בהתאם לכמה נתונים – הצרכים של הילדים, הגיל שלהם, כמה האבא משתכר פר חודש וכן במידה וכל המקורות וגם עת השהות של הילדים עם כל הורה בנפרד.

    לגמור יפה את הליך הגירושין בעזרת עורך דין משפחה

    אשר האהבה תמה, עסקינן בעת לא קלה עבור בני זוג נישואין. מומלץ לבוא לעמק השווה על ידי פנייה אל עורך דין משפחה בראשון לציון בעל ותק רב.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום